kroxigor píše:Zkoušel jsem černý matný kapton a taky to na něm drželo bez problémů. Sundání taky bez problémů. Ať dělám co dělám zatím se mi vytrhnout čočka nepovedla ani na jedné tiskárně.
podle me pomuze nalepit pasku na zrcadlo. Nejakou, co stoji o hodne mene, nez nova zrcadla. (Dopln si sam kapton, PET, polyamid) Kdyz se neco utrhne, tak je to paska a tu proste nalepis znova. Me se s tim dela o hodne lepe nez s koresem.
Jo taky málo kdy tisknu na sklo bez "potahu" (Kapton, bluetape, BuildTak) Nedávno jsem zkoušel ColorFabb XT a ten tak držel na bluetape, že šla částečně dolů i s výtiskem
Když sklo bez "potahu" tak potom odmaštěné sklo na něj Kores nechat uschnout, na to lehce stříknout ABS juice a po zaschnutí další vrstvu Koresu. Takhle to vydrží několik tisků a případně se jen lehce obnoví vrstva Koresu.
crown píše:podle me pomuze nalepit pasku na zrcadlo. Nejakou, co stoji o hodne mene, nez nova zrcadla. (Dopln si sam kapton, PET, polyamid) Kdyz se neco utrhne, tak je to paska a tu proste nalepis znova. Me se s tim dela o hodne lepe nez s koresem.
Nojo, já ten problém měl i s originál sklem a ABS od Zahradníka když jsem před cca 1,5 rokem začínal. Bylo to na Koresku, konkrétně velká plocha deklu na displej Rebela. Pak jsem přešel na 3 zrcadla s Koreskou a ty neustále točil. Vydržely rok, asi 20 cívek PLA a ABS a když jsem teď prvně tiskl PET-G přímo na sklo, během jednoho dne všechny vybuchly. Otázka je, zda ten rok na ně byl už moc, nebo prostě jiný pnutí, než byla zrcadla zvyklá s Koreskou. Všechna vybuchla při chladnutí z 85 st. na teplotě cca 45-50. Otázka je, co je levnější, jestli zrcadlo za 30 kaček a nebo nějaká "sofistikovaná podložka". Tesa pásku jsem v žádným obchodě neviděl, spíš ale nevím, co přesně mám shánět. Zkusím na nový zrcadlo stříknout Maxistrong od Nivey a pokud to bude dělat dál, tak budu hledat jiný řešení. Jirka
Mně teď taky sklo vylouplo čočku, ale asi až po cca. 1,5 roce tisknutí (rotoval jsem jen 2 skla), takže cena skla vs. počet tisků je nepodstatné číslo. Úplně vše (ABS, PLA, PET) tisknu na Kores, protože to skvěle drží, ale zároveň se nikdy nemůže stát, že by výtisk nešel sundat – protože Kores je vodou rozpustný. Takže pokud tisknu něco z PET a má to obrovskou plochu na skle (= obtížně jde sundat), tak to prostě hodím do napuštěného umyvadla a dřív nebo později se to odmočí. Prostě potřebuju nějakou "mezivrstvu", která umožní oddělení. Pokud tisknu PET na neošetřené sklo, tak nemám šanci to sundat bez rozlámání. A to ta skla nijak neodmašťuju, jen omyju jarem a houbou. A někdy ani to ne a tisknu na upatlané sklo, naposled bylo trochu jeté od výborných kramborových knedlí se zelím a uzeným a bylo to ok (knedle i výtisk). Různé pásky nebo kombinace Kores/páska/juice jsem nikdy nezkoušel, přijde mi to složité. Pokud máte jakékoliv problémy s odlepováním z čehokoliv, udělejte si aspoň částečný kryt na tiskárnu a už tohle asi nikdy nebudete řešit
Nemám moc dobrou zkušenost s transparentním PET-G od ECO3D. Chová se to úplně jinak než jiné PET co jsem zkoušel. Jak to tiskneš ? Já zkoušel všechno možné co jinde funguje, retrakce, teploty a furt se to tahá jak prase.
0
Mínusové body mému profilu zde udělil výhradně uživatel tom666, který se na foru již nevyskytuje. Měl zřejmě pocit, že pravda se tu psát nesmí...
Zatím jsem s ní neměl problém chová se to podobně jako Mladeč. Tisknu na 245/240°, HB na 80°, retrakce 1mm/30mm/s, od 2. vrstvy ofuk na 50% Zkoušel jsem to tisknout na čisté sklo, BuildTak, Kapton i Bluetape zatím vše v pohodě
zdar. objednal som tento hotend https://www.aliexpress.com/item/E3D-V6- ... 66685.html práve mi prišiel, ale trošku som sklamany lebo v heatbreaku je teflon. čakal som že bude celokov. čo vlastne znamena J-Head? to je hybrid? inač, tlači sa vám PETG vpohode s hybridom? diky