od poutnik » 23.09.2016 14:30
Používám stejné parametry pro PETG i PLA, jen pro PETG 240°C první vrstva, další 237°C, podložku na 75°C. Rychlost 75mm/s max, např. perimetry mám 35%-45%, solid infill 55%-65%. Ale ano, myslel bych si, že pro první pokusy můžeš vklidu použít své vlastní optimální nastavení pro PLA a od toho se pak odrazit v modifikacích.
J
-
poutnik
-
- Příspěvky: 206
- Images: 10
- Registrován: 06.01.2016 14:22
- Bydliště: Brněnsko
- Reputation: 0
od zbek » 23.09.2016 15:09
Ventilátor vypínáš ? Děkuji
Zbek
-
zbek
-
- Příspěvky: 135
- Registrován: 19.11.2015 16:14
- Reputation: 0
od poutnik » 23.09.2016 15:39
Na PETG ventilátor rozhodně zapnout (mám ho od 3. vrstvy).
-
poutnik
-
- Příspěvky: 206
- Images: 10
- Registrován: 06.01.2016 14:22
- Bydliště: Brněnsko
- Reputation: 0
od medapeta » 23.09.2016 18:30
Zapnuté oba na 100%
Mínusové body mému profilu zde udělil výhradně uživatel tom666, který se na foru již nevyskytuje.
Měl zřejmě pocit, že pravda se tu psát nesmí...
-
medapeta
-
- Příspěvky: 1617
- Images: 57
- Registrován: 31.05.2016 22:14
- Bydliště: Brdy
- Reputation: 0
od peterj » 29.09.2016 12:19
Zdravim,
presiel som tiez na PETG a je to super len ako pisete treba nato fukat co ja nerobim. Chcel som sa spytat pouzivate "plosny" ofuk alebo mate nejaky speci co len na trysku fuka ?
-
peterj
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.09.2016 09:18
- Reputation: 0
od JCHP » 29.09.2016 12:45
Já používám ventilátor 30x30x10 k ofuku chladiče a pak se to všechno vede kolem horkého konce dolů.
a ze 3 stran jsou ještě 3 50x50mm co honí vzduch okolo výtisku.
Ale ty pokládám za zbytečné, jen se mi je nechce odpojovat.
Upravený Kossel Clear s výměnnými hlavami (J-head a celokov s vodním chlazením)
-
JCHP
-
- Příspěvky: 249
- Images: 4
- Registrován: 03.09.2014 12:06
- Bydliště: NMnMet
- Reputation: 0
od zbek » 30.09.2016 05:56
Nemáš fotku?
Zbek
-
zbek
-
- Příspěvky: 135
- Registrován: 19.11.2015 16:14
- Reputation: 0
od JCHP » 30.09.2016 06:04
Upravený Kossel Clear s výměnnými hlavami (J-head a celokov s vodním chlazením)
-
JCHP
-
- Příspěvky: 249
- Images: 4
- Registrován: 03.09.2014 12:06
- Bydliště: NMnMet
- Reputation: 0
od JCHP » 03.10.2016 10:02
Tady je detail - je to hnusný, plechový, ale funguje to.
Upravený Kossel Clear s výměnnými hlavami (J-head a celokov s vodním chlazením)
-
JCHP
-
- Příspěvky: 249
- Images: 4
- Registrován: 03.09.2014 12:06
- Bydliště: NMnMet
- Reputation: 0
od Solidify » 06.10.2016 16:39
PET-G značky Devil Design. Zkoušeli jsme a zatím si ho chválíme. (ZEDITOVÁNO ADMINEM - reklama patří jinam. A by ostatní věděli, jaké máte stroje, napiš si je do podpisu). Vážně by nás zajímalo jak to tiskne i na jiných strojích než máme my.
Flashforge Dreamer a Stratasys
-
Solidify
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10.08.2016 12:28
- Reputation: 0
-
od JCHP » 30.10.2016 20:48
Tak jsem po třetím výtisku obdržel třetí sklo s drobně vytrženým povrchem - tak jsem to pokapal vodním sklem a rozetřel bývalou platební kartou a zatím tisknu bez dalších problémů.
Drží to stejně jako na čistém skle při stejných teplotách lože (mezi 80 a 85 stupni C).
Upravený Kossel Clear s výměnnými hlavami (J-head a celokov s vodním chlazením)
-
JCHP
-
- Příspěvky: 249
- Images: 4
- Registrován: 03.09.2014 12:06
- Bydliště: NMnMet
- Reputation: 0
od Pets » 04.11.2016 15:16
Já měl taky problémy s vylamováním skla. Zkusil jsem na sklo nalepit papírovou pásku co se používá na malování. Tisknu na teplotě 60 stupňů a v pohodě to drží. Už jsem na tom tiskl cca 5x a páska na skle taky drží. Akorát to má pro někoho jednu nevýhodu. Povrch z pásky je matný a má strukturu té pásky. Mě to nijak nevadí. Hlavně , že nemusím sundavat z výtisku sklo.
-
Pets
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.09.2013 16:59
- Reputation: 0
od dkraft » 05.11.2016 19:43
Ja tisknu PETG na Buildtak a parada, drzi to fest, nekdy je problem to vubec sundat, krasne hladka prvni vrstva, ale pritom neni vylozene leskla jako treba z kaptonu/skla, ale me to takhle vyhovuje.
Rebel II HD+LCD (mix. JRC a cinskych dilu), deska GT2560, TMC2130 SPI, 230V hlinikova podlozka, autoleveling, octoprint+wifi+webcam.
-
dkraft
-
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2016 14:25
- Bydliště: Plzeň
- Reputation: 0
od celeron » 07.11.2016 02:35
Tak jsem dnes tisknul 3x za sebou kryty na konektory z černýho PET-G Mladeč. Přímo na odmaštěný zrcadlo. 240/85. Všechny tisky po vychladnutí samy odskočily od zrcadla nebo jim stačilo trochu pomoci rukou. Bohužel při každým tisku jsem zničil jedno zrcadlo, na každým se vylouply 2-4 čočky.
Tohle je nepřijatelný, co tisk, to zrcadlo. Už nemám na co tisknout. Povrch přímo na skle je sice suprovej ale vrátím se zase ke Koresce. Namazanej povrch sice dělá o hodně horší povrch 1. vrstvy ale zrcadla vydrží desítky tisků. A nebo ještě znova zkusím tisk přímo na úplně nový zrcadlo, ty co mě popraskaly jsem používal více než rok a možná už byly povrchově narušený, jak se tady již psalo. A nebo zase zkusím Koresku rozpuštěnou v lihu stříkat na zrcadlo pičifukem. Už jsem to zkoušel v létě, velmi dobrý výsledek ale pičifuk časem teplem zaschnul a nešel ničím rozhejbat. Jirka
-
celeron
-
- Příspěvky: 747
- Registrován: 15.03.2015 18:12
- Reputation: 0
od kroxigor » 07.11.2016 06:06
Zkoušel jsem černý matný kapton a taky to na něm drželo bez problémů. Sundání taky bez problémů.
Ať dělám co dělám zatím se mi vytrhnout čočka nepovedla ani na jedné tiskárně.
PrusaSlicer2, Simplify3D, TinkerCAD, FreeCad, OnShape
-
kroxigor
-
- Příspěvky: 1815
- Images: 14
- Registrován: 28.03.2015 21:17
- Bydliště: Středočesko
- Reputation: 20
Zpět na Materiály pro tisk
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník